Uśmiech elfów

poniedziałek, grudnia 04, 2017


Na początku miasteczko nie chciało się zapełnić. Miałam wrażenie, że byliśmy tylko my i stragany i zastanawiałam się czy to możliwe, żeby marradyjczycy zapomnieli o bożonarodzeniowych mercatini… Zjedliśmy polentę, a potem w oczekiwaniu na elfy zajęłam się fotografowaniem wszystkiego, co można było sfotografować, zatrzymując się co i raz przy swojskich koksownikach, bo choć słońce towarzyszyło nam cały dzień, to jednak temperatura wcale nie rozpieszczała .


W końcu na placu zaroiło się od zielonych elfów. Wraz z ich nadejściem zrobiło się weselej i to zapewne przyciągnęło spacerowiczów. Popijali grzane wino, zajadali kasztanowe słodkości i ciepłe caldarroste. Była muzyka, był teatr, zabrakło tylko szkolnych śpiewów, na które zawsze czekałam z utęsknieniem. Pocieszałam się za to widokiem chłopców zestrojonych w filcowe czapeczki i tylko żal mi było, że pewnie to ostatni rok, kiedy występują razem w tej roli. Na początku byli tymi, którzy podchodzili onieśmieleni do domku Mikołaja i wyciągali ręce po cukierki, a teraz to oni rozdawali słodkości maluchom… Czasu nie zatrzymamy…


 Przed nami kolejny tydzień - dla nas krótszy, bo piątek będzie dniem wolnym, więc i poniedziałek tym razem mniej boli. Zajęć dziś mnóstwo, więc już uciekam i zostawiam Wam na dzień dobry uśmiechy elfów. 

 ELF to po włosku ELFO (wym. elfo)



Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze