Czas na życzenia

sobota, grudnia 23, 2017


Zwykle to w w wigilię składałam Wam życzenia i wyłączałam się na kilka dni. Pozwólcie jednak, że w tym roku zrobię to dzień wcześniej. Jak widać na załączonych obrazkach, sytuacja jest bardziej niż wyjątkowa. Nie marzyłam nawet o tym, żeby na święta mieć w Kamiennym Domu takich Gości i chyba do ostatniej chwili nie wierzyłam, że to się spełni. Ku naszej radości, ku nieopisanej euforii chłopców udało się i ten świąteczny czas chcemy wykorzystać co do kropelki. 
Kapusta, ryba, pierogi, ciasto ... wszystko gotowe, a zatem teraz czas na świąteczne, rodzinne dolce far niente. Wczoraj leniwo - marradyjsko, dziś czeka na nas duże miasto i jego cuda. Mam nadzieję, że będziemy ten czas zawsze ze wzruszeniem wspominać. 

Życzę Wam już dziś cudownych świąt i cudowności też wtedy, kiedy święta miną. Życzę Wam zdrowia i siły niedźwiedzia, spokoju buddyjskiego mnicha, nadziei, która nie gaśnie i wiary, która podsyca marzenia. Życzę Wam miłości, która sprawia, że jest ciepło nawet wtedy, gdy jest zimno. Życzę Wam ukochania każdego, zwykłego dnia, bo te zwykłe dni to czas, którego niestety wciąż nam ubywa...

WSPANIAŁYCH ŚWIĄT!
BUON NATALE!! 


Do zobaczenia po świętach!

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

9 komentarze

  1. Miłego rodzinnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku 2018 dla wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu dla Ciebie i całej Twojej rodzinki Zdrowych, magicznych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia.
    muzien

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych ze wszystkimi których Kasiu kochasz. Życzę Wam Świąt z rodzinną atmosferą pełnej życia i miłości, słodkiego lenistwa i oddechu od spraw codziennych. Oby Wam grały zastępy aniołów i przyniosły piękne prezenty. Wszystkiego najlepszego życzą Jola, Waldemar i zia Gizela.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych z bliskimi w cieplej rodzinnej atmosferze pełnej radości ,życia i miłości. Oby Wam grały zastępy aniołów i przyniosły piękne prezenty.Słodkiego lenistwa i oddechu od codziennych spraw.Życzy Jola,Waldemar i Zia Gizela

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwych, zdrowych i radosnych Świąt dla Was wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  7. wesolych Swiat Bozego Narodzenia i samych dobrych dni w Nowym Roku zyczy Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownych Swiat i przeniesienia magii tych dni na caly 2018 i jeszcze dluzej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych i pięknych Świąt zyczy Kasia praska

    OdpowiedzUsuń