Przed dorosłością - dwie fotografie po roku

niedziela, lipca 10, 2016


Postanowiłam nie czekać kilka lat z następnym zdjęciem. Będę je powtarzać każdego roku, bo wszystko zmienia się zbyt szybko. Tak jak poprzednio i tak jak na pierwszym zdjęciu ustawiliśmy się przed wejściem do gminy, gdzie kiedyś mały Mikołaj na koślawych nóżkach dreptał i zaciekawiony świat marradyjski odkrywał. To chyba ostatni rok, kiedy jest niższy ode mnie. 

Taki malutki
Wiem, że pisałam na ten temat wiele razy, ale życie wciąż tak bardzo mnie zadziwia, poplątane, zaskakujące, nieprzewidywalne… Mały kędzierzawy chłopczyk tak bardzo się zmienił, tylko burza włosów jest jeszcze bardziej pokaźna niż kiedyś. Mały kędzierzawy chłopczyk, rozwinął skrzydła i jak młody ptak szykuje się do lotu.
Rośnie na moich oczach, zmienia się. Z dnia na dzień coraz doroślejszy, coraz bardziej marradyjski. Nasz domowy komik, który bawi nas niezmiennie. Przeprowadzka, emigracja, życie wywrócone do góry nogami spowodowały w nim lawinę pozytywnych i nieprawdopodobnych zmian. 
Dziś jeszcze jest mój, bardzo mój, całym sercem, ale jestem świadoma tego, że ten czas jest już policzony. Gdybym tak mogła tę rozpędzoną machinę zatrzymać …
Tak czy inaczej mam nadzieję, że ścisłe więzi i przyjacielskie relacje, jakie udało nam się zbudować, będą trwały dalej i nawet w dorosłości, kiedy wchłonie go wielki świat, będzie z radością do mnie wracał.
***
- Cieszę się, że miałeś takie fajne urodziny - mówi Mikołaj do Tomka - ale mi trochę szkoda…
- Czego ci szkoda?
- Bo ty się znów zestarzałeś.
- Przestań tak mówić!
- Ech…
Wiele się zmieniło, jednak niechęć do dorosłości wciąż ma się dobrze… 

rok 2015
POWTARZAĆ to znaczy RIPETERE (wym. ripetere)

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

2 komentarze

  1. Kasiu wszystko się zmienia ale Ty się nie zmieniasz;)) ciągle tak samo młodo wyglądasz :):)

    -asia

    OdpowiedzUsuń
  2. przepisnawlochy.blog.pl15 lipca 2016 06:32

    Pani Kasia-wszystko znakomicie:Wpisy,język,przemyślenia,obserwacje,zdjęcia.Bardzo relaksuje mnie ten Blog!!!

    OdpowiedzUsuń