Turyści!

poniedziałek, marca 17, 2014



Dziwnie jest mieszkać w takim miejscu, gdzie dokładnie przed naszym domem zatrzymują się przejeżdżający tędy ludzie i robią sobie zdjęcia. Na warszawskim Grochowie nigdy tego nie doświadczyłam. To dla mnie absolutna nowość! Stoję, patrzę i podziwiam! Ja też byłam tu kiedyś tylko turystką ...
Niemal spod naszej bramy wyruszają piechurzy zdobywać górskie szczyty, przystają tu hordy motocyklistów, by na przeciwko w barze chwilę odsapnąć i łyknąć coś orzeźwiającego.
 


Mugello to zakątek Toskanii bardzo nieturystyczny, co podkreślałam już nie raz i nie dwa, jednak wiosna, która rozkwitła w ciągu ostatnich kilku dni zagoniła do naszej doliny całe karawany rowerzystów, motocyklistów i górskich łazików. Zaczyna się sezon! Nawet tu nadciągają turyści! I choć niedziele i soboty paradoksalnie robią się przez to męczące, to ja mimo wszystko czuję się uprzywilejowana! Widok, który wita mnie każdego ranka dla innych wart jest postoju i krótkiej sesji fotograficznej!


Wieczorne niebo nad Marradi
 Przed nami kolejny ciepły, wiosenny dzień - dobrego tygodnia!

CARTOLINA - to po znaczy POCZTÓWKA

Spodobał Ci się tekst?

Teraz czas na Ciebie. Będzie mi miło, jeśli zostaniemy w kontakcie:

  • Odezwij się w komentarzu, dla Ciebie to chwila, dla mnie to bardzo ważna wskazówka.
  • Jeśli uważasz, że wpis ten jest wartościowy lub chciałbyś podzielić się z innymi czytelnikami – udostępnij mój post – oznacza to, że doceniasz moją pracę.;
  • Bądźmy w kontakcie, polub mnie na Facebooku i Instagramie.

PODOBNE WPISY

0 komentarze